Väckning 01.50

Det var i sig inte kul men den här gången är det helt mitt eget fel. Jag fick någon form av kortslutning i hjärnan i går kväll och gav en hund mat som jag egentligen vet att han inte tål. Nu kom jag ihåg att han inte tål maten en stund efter att han hade fått den och då var det försent.
01.50 vaknade jag av att den hundens mage lät något för jäkligt så det var bara att kliva upp och klä på mig. Sedan tog vi en promenad i tystnaden och kylan och efter en stund kunde jag få lägga mig igen och sova. Jag misstänker att det här kommer att bli en lång och trött dag för mig

Kommentarer

  1. Nej vad drygt, den biten när man måste ut med hund som mår dåligt på natten saknar jag inte. Hoppas han är helt ok nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han är pigg och glad. Det är inte riktigt jag

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den