Hjärnan fungerar inte så bra

Känns som om jag har nått en ny nivå av trötthet. Jag kommer inte ihåg så mycket och i dag kom jag till insikten att det var lite för länge sedan som jag kom ihåg att tvätta håret. För mig är det helt klart oroväckande när jag lyckas glömma det.
Ska jag vara helt ärlig så har det inte blivit av att jag duschar varje dag heller. Nu känner jag inte att det gör så mycket så länge som jag inte blir svettig. Jag ser inte det här som något tecken på depression utan helt enkelt bara att jag är för trött. Tidigare när jag har varit för trött så har min hjärna helt enkelt bara kopplat bort allt som inte är viktigt och så tror jag att det är nu med. Hundarna skulle jag aldrig glömma att ta hand om, nu skulle det inte vara möjligt för de skulle påminna mig. Det är bara saker som hänger ihop med mig som förvandlas till en dimmig röra. Att ta det ännu lugnare än vad jag redan gör känns som en omöjlighet så jag får bara hoppas att saker som ligger och gnager i hjärnan som jag inte kan påverka löser sig. Det finns en del oro för människor nära mig och det kan jag inte göra något åt även om jag vill.

Kommentarer

  1. Tänk att det är jobbigare att oroa sig för andra än för sig själv... hoppas att det blir bättre för din närstående och att du kan ladda batterierna lite. Jag vet precis hur det är att komma på att man inte minns när man duschade eller tvättade håret senast, jag tycker att det är en väldigt jobbig känsla.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den