Fungerar det på människor tro?

På morgonpromenaden fick jag bevittna hur två sångsvanar reagerade på andra sångsvanar som kom flygande.
Att sångsvanarna i älven inte ville ha sällskap var väldigt tydligt. De viftade med vingarna och skrek en del.
Svanarna som flög fattade tydligen budskapet för de gjorde ingen ansats till att landa utan valde istället att byta riktning på flygturen. Kanske borde jag ta efter svanarnas taktik. När jag tycker att någon människa verkar vara på väg åt mitt håll borde jag vifta med armarna och skrika. Det enda som hindrar mig från att prova är att jag tror att folk här i byn skulle börja titta väldigt konstigt på mig

Kommentarer

  1. Ja det lät som en bra ide. Just nu håller dock alla avstånd tll varandra så det är nog inga problem...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den