Vårsol

Det är härligt när solen skiner men det gäller att inte titta ut genom fönster. Fanns det en tävling för skitigast fönster skulle det här huset ligga bra till för att vinna.
Jag ska ta itu med att tvätta fönster någon dag och äntligen ta ner julgardinerna som fortfarande hänger uppe. Problemet är bara att jag inte har haft någon ork över för det och det har jag inte i dag heller.

När det gäller covid-19 så har jag kommit fram till varför folk hamstrar toapapper. Det måste helt enkelt vara så att om man rullar in sig själv i toapapper så att man blir som en mumie så klarar man sig från smitta. Lite måste man få skämta om det även om jag lider med sjuka, deras anhöriga och människor som är så rädda att bli smittade.

Kommentarer

  1. Läste en kul grej om toapappret. Att nyser en så skiter hundra ner sig. Hahaha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det låter som en trolig förklaring

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den