352 kr

För några dagar sedan insåg jag att jag helt enkelt måste köpa lite kläder. Lyxen att köpa utan att titta på priset har jag inte så för mig handlar det alltid om att hitta något riktigt billigt. Efter att ha googlat runt hamnade jag på billiga arbetskläder. Inte helt logiskt kanske men jag var ute efter basplagg som gärna får hålla ett tag. Under kategorin REA hittade jag en del som jag beställde och nu har kläderna kommit hem.

Ett par jeans, 5 T-shirts och en skjorta blev det och för det fick jag betala 352 kr och då har jag räknat med frakten. En liten miss gjorde jag när jag beställde för jag lyckades beställa två T-shirtar i samma färg men jag känner inte att det gör något. Jag får givetvis inte betalt för att skriva det här inlägget och jag får ingen ersättning om någon klickar på länken. Det här ska helt enkelt ses som ett tips på var det går att köpa billiga basplagg.

Kommentarer

  1. Tusen tack för tipset! Jag sparar länken till senare, den kommer nog att komma väl till pass. Skönt med nya kläder även om det svider i plånboken i stunden. Jag gillar skjortan särskilt, den ser stadig ut. Tummen upp för det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod. Jag blev glad när jag hittade sidan för billiga kläder är alltid bra

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den