Mycket

 

Konstigt hur ett ord kan beskriva saker så bra. Jag har helt enkelt för mycket i mitt liv att hålla koll på och försöka styra upp. Det tar mer energi än jag egentligen har så jag har inte ork för bloggen. Sedan börjar min hjärna vittra sönder och då får jag svårt att hitta ord och ens komma ihåg hur man stavar de enklaste orden. Nu fastnade jag på ordet stavar och funderar på om det verkligen är rätt. Lite tveksam på hur min hjärna kommer fungera om jag fortsätter att vara under den här pressen några veckor till. Risken är nog att det slutar med att jag sitter och dunkar mitt huvud i en vägg och inte vet var jag är

Kommentarer

  1. Det här vet du redan men jag skriver det ändå; Kapa i allt du inte MÅSTE göra, och ta hand om dig. Du är känslig för stress precis som jag och det blir bara värre och värre för varje gång en blir utbränd. Ta hand om dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag försöker göra som du skriver men det är svårt. Varför vet jag inte riktigt men det tyngsta lasset för allt praktiskt har hamnat på mig. Fast jag är hemma och faktiskt har varit det i några veckor nu så är det mycket som jag måste ha koll på ändå

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den